Nu este de ajuns ca un brand să cumpere bannere, să creeze o reclamă video. Brandul ar trebui să creeze conţinut de calitate prin care să îşi spună povestea. Poveştile au rolul de a face brandurile mai umane, le oferă posibilitatea de a arăta că un produs sau un serviciu înseamnă mult mai mult. Aceste poveşti pot fi livrate consumatorilor ca advertoriale pe site-uri de ştiri sau pe bloguri. Totuşi, nu orice site este potrivit: site-ul se alege în funcţie de conţinutul publicat (tematica pe care o are), de trafic (numărul de vizitatori), de autoritatea online pe care a obţinut-o în timp, etc. Aceste detalii nu sunt la îndemâna oricui, dar pot fi solicitate celor care administreaza site-urile/blogurile
Ce se întâmplă după ce se publică advertorialul?
Până acum, forma „tradiţională” de a face reclamă prin advertoriale era de a crea textele şi de a le publica pe diferite site-uri. Nu mai este de ajuns: în ziua de astăzi conţinutul este creat pe baza unor date, se pune într-un format atrăgător şi se livrează către site-uri care au diferite posibilităţi de distribuire. Cu alte cuvinte, după ce se publică advertorialul, acesta este distribuit pe diferite reţele sociale, pentru a fi promovat şi livrat unui grup ţintă cât mai larg. Astfel de reţele sociale sunt Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, etc.
Unul dintre avantajele advertorialelor publicate pe site-uri de calitate este că nu presupun nicio „muncă” din partea cumpărătorului: nu se chinuie cu spammerii, nu cheltuieşte suplimentar să aducă vizitatori, nu investeşti bani în platformă sau în servicii de hosting – cumpărătorul doar achiziţionează articolul şi se bucură de restul beneficiilor: text de calitate, expunere către clienţi, primeşte o parte din autoritatea site-ului dacă pune link în articol către site-ul afacerii.
Advertoriale pe site-uri mobile friendly
Alt avantaj al advertorialelor pe site-uri de calitate este că acestea sunt bine indexate de Google şi vizitatorul poate ajunge oricând, oriunde să le citească: de la calculator, de pe telefon, de pe tabletă etc. Avantajul este evident, spre deosebire de o reclamă la televizor, de exemplu, unde nu doar că este difuzată la un anumit interval de timp, dar costă şi excesiv de mult. În plus, cine mai stă la televizor să se uite la reclame? Conform Millward Brown, un utilizator stă la televizor 113 minute, pe telefon 147 minute, pe laptop 108 minute şi pe tabletă 50 de minute. Cu alte cuvinte, deţinătorii de telefoane mobile reprezintă majoritatea grupului ţintă. Când se publică advertoriale pe site-uri, ar trebui să se verifice dacă sunt mobile friendly, pentru a beneficia de o vizibilitate maximă în mediul online.
KidSport.ro va ofera posibilitatea de a publica advertoriale care sa fie adresate copiilor, adolescentilor si parintilor deopotriva.
Pentru o solicitare concreta va rog sa ne scrieti la office at kidsport.ro